Khamis, 30 Jun 2011

Penggal dua.

Assalamualaikum
Hai korang! Rindu lah kat korang! Haha..*ngade-ngade* Wah, dah masuk sem dua kan? Eah, penggal kedua persekolahan untuk tahun nie..Herm, tinggal 5 bulan je lagi weyh.Yer, 5 bulan je lagi ke tarikh perkahwinan aku & _._._._._..haha! *gatal* 5 bulan je lagi nak SPM lah wei.
Bukak mata besar-besar, 5 bulan je lagi aku nak SPM. Takleh maen² lagi woooooo! Takleh update belog selalu lagi wooooo! Takleh online selalu lagi woooo! Takleh tweet sampai lebam lagi wooo! Takleh edit gambar banyak² lagi woo! & yang paling penting, takleh hadap lappy selalu macam dulu lagi! Haa, renung²kan & selamat beramal! Sepatutnya benda nie aku kena ingatkan untuk diri sendiri, bukannya korang tapi kita kena lah sama² ingatkan antara satu sama lain. & buat kengkawan aku gak, lagi nak SPM, lagi korang dok menyibok ikut aku berbelog eah? Haha.. Jangan marah haa!



{The insaneniously of 5 Engineering, Malacca Sports School}



Atas: [Madi, Ayie, Ajoi, Nik, Syukry, Kok Sing, Ajim, Jiun Yi, Kang Li, Aidil, Yuri Rui]
Bawah: [Miin Miko, ME, Tia, Lu'lu, Madam Elyasyah, Jaja, Anje, Nisa, Nea]

Korang perhatikan gambar nie betul², kelihatan aku duduk terkangkang. Astaghfirullahalazim!


Ni domo aku, merangkap kepada pencil case aku gak..dia makin lama lama makin gemok sebab aku suka simpan kad topap yang dah dilorek..hehe



Sekeping gambar diambil dengan penuh keikhlasan
Ia juga membawa seribu makna
M I E R A   E D O R A   M A R S H A L L

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...