Selasa, 14 Februari 2012

ღ~Eryn Ranea~ღ

Assalamualaikum
Hai kalian!
Ok, let's straight to the point! Hari nie besday sepupu aku & jugak merangkap kepada PA (sambilan) aku, Eryn Ranea.







Happy 17th birthday, Eryn! May good bless you and good luck for your SPM.
Dia nie antara sepupu yang paling rapat sangat dengan aku, disebabkan faktor rumah kiteorang dekat (masih dalam Melaka lagi, kalau jalan kaki, agak jauh jugak) dan jarak umur kiteorang yang berbeza setahun jer.
Aku rapat sangat dengan dia sebab dia memahami aku dari segala aspek, tak kira dari segi mental atau fizikal, (kiteorang mempunyai minat yang sama terhadap seni fotografi) pandai membodek aku untuk kepentingan diri sendiri, (eah gurau jer) pandai survey barang untuk aku, & kalau aku keluar nak carik barang yang penting², tak sah kalau dia tak berjalan kat sisi aku sambil dok gendong beg DSLR aku.
Yeah, that's my ERYN...!  (✿◠‿◠)
Yang paling aku tak boleh blah pasal si giler, pelajar jurusan sains tulen SMK Canossa Convent nie, sebenarnya dia terlalu taksub terhadap warna pink & jenis manusia yang tak makan sayur, tak kira lah sayur tu warna pink pun. Entah hape² lah kau nie.
Setiap tahun aku akan menantikan kedatangan pencil case & beg sekolah baru dia sebab aku tahu dia akan beli corak yang berlainan, tapi warna yang sama setiap tahun. Dalam pencil case dia memang tak payah cakap r pasal harta karun dia pe sume. Segala bagai warna pink sampai naik meong mata aku tengok!
Dia nie memang sempoi, otak gile² tapi jangan pandang sebelah mata woi, cita² dia memang tinggi siot mengalahkan Taipei Tower, nak jadi doktor. Doktor ape, aku tak tahu tapi aku rasa doktor yang lagi menambahkan lagi kesakitan pesakitnya. Haha!
Sebenarnya banyak sangat aku nak stowy pasal Eryn wei tapi jari aku penat nak menaip pepanjang nie..
Di kesempatan nie, aku saja nak cite pasal kau, sebab aku tak penah "kot" cite pasal kau padahal kau selalu warnai hidup aku dengan pelbagai celoteh & kenangan.
Untuk Eryn :~  ٩(●̮̮̃•̃)۶
Pape pun, aku mintak maaf sangat sebab lambat wish kat kau, sebab malam tadi aku tidur awal, penat gile disebabkan aku amek over-time. Siang tadi pun dia sempat call aku walaupun sekejap sebab aku tengah keja time tu, dia pulak nak pegi celebrate dengan kengkawannya, aduh, sorry lah tak dapat join yow? Nanti dapat gaji, kau belikan kau hadiah haa? ♥ ⌣ ♥
Wah, komfom kemvang hidung kau baca entri aku nie kan?? Hihi..
Kau study lelok, jangan main² lagi, SPM is just around your armpit, (padahal tadi masa call sempat tanya aku bila nak keluar lagi?)
Jangan lengahkan masa lagi, amek lesen cepat², dah dapat lesen nanti boleh tawab sama tanpa mengharapkan aku lagi sebagai driver kau.
Thanks for everything that you've done for me!



_______нαρρʏ βιятнdαʏ_______

to

  PRINCESS ERYN 








❤¸¸.•*¨*•❤¸¸.•*¨❤¸¸.•*¨*•❤¸¸.• *¨❤¸¸.•*¨*•❤¸¸.•*¨❤¸¸.•*¨*•❤

1 ulasan:

  1. Salam kak,tlg ah delete gambau aku ni.please.begging level melutut da ni.tlg ehh

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...