Sabtu, 20 November 2010

4:LR,CII 2010 dalam kenangan. ;)

Assalamualaikum..
Miera tengah sedih nie..
Miera tengah lapar gak nie..
Miera tengah garuk-garuk tangan nie..gatal lah!aduss,kacau pulak nyamuk nie r..
Baru 1 hari tinggalkan skOla,dah rindu kat kengkawan..(dasar mengade-ngade lak pulak an)
Tau tak kenape??
Haishh,kOwang nie..
Kan cuti skOla dah start dah..sO,kiranye dah habis lah sesi persekOlahan untuk tahun nie..
Pejam celik pejam celik,dah nak habis dah tahun 2010 kan??
Korang tau tak,umur 16 tahun lah yang paling best sekali dalam hidup taw..tapi Miera tak tau lah masing-masing punya 16 tahun macam mana..yela,16 tahun gak kite bOleh amek lesen mOtOr,16 tahun gak org kata memang musim 'hOney mOon' r lepas habis jer pmr,sampaikan 16 tahun gak adalah umur di mana pelepasan diberikan untuk budak-budak skOla berkerja..betOl tak??hehe,dah melayang jauh lak aku nie r..
Di kesempatan nie,Miera nak mintak maaf kat kOrang semua,terutama sekali kengkawan sekelas Miera kalau Miera ada wat silap kat kOrang eahh..
Ucapan @ pesana @ kata-kata nie khas buat kengkawan Miera,terutamanya budak-budak 4B & 4CII..
Yela,bukan ape..semalam tak sempat nak mintak maaf kat dOrang sebab Miera sibOk sikit lOrhh..


_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_

Senang cite,biar Miera mintak maaf kat sOrang demi sOrang lah eakk..

1: ZB [my luvly crazy blacky sistah]
(Well,ikOtkan cite,dia nie bukannya kawan Miera pOn,tapi takpe lah k..)
1st skali aku nak nak cakap kat kO,thanxz a lot r coz slame nie ko gajen sgt layan aku kan..mne aku nak pegi sume ko bwk tol ark??aku rse bertuah sgt sbb ade adek kembar biol mcm ko nie r..hope tahun dpn ko tlg serius blajar k~

2: Tia [si sepet selenger]
tia,w'pon aku @ ko byk menyakitkan hati masing2 aku harrp ko x muak nak kwn ngn aku k..
aku tau thn dpn ko nak pindah..tp apekan daya.nk xnk aku terpakse trime gak..ko jge dri ko baek2 k.jgn lupekan aku~

3: Anep [mat perang]
ko lak,jgn men2 ag..sedar ckt thn dpn nk pekse..asek maen2 je r..hutang budi aku langsung x nak bayar eahh..abeh,x habes2 mintk tlg aku amek gmbr ag..huahua~

4: Jaja [posepo_zeron19]
jaja,aku rse hapy sgt + puas hati ngn brg2 gadak mse bufday ko tuh..aku rse x trlmbt ag kan tuk aku ucap hepy bufday kat ko..
aku mintk maaf lah klo aku ade menyakitkan aty ko slame nie..& thanxz sbb slalu memahami dri aku sewaktu tergle kt pi dlu..(>_<)

5: Wanie [anje]
anje,pasni ntah kt spe lg err aku nk luahkan prasaan aku selaen ko..owg laen tuh mmg ade tp stakat si sepet tuh,kang aku cite laen,laen plak yg dia ckp..hehe
pape pon,hope kau akan trus brkwn ngn aku smpai ble2 k~

6: Neysa [shaa nazhanee]
heii u gurl!org yg slalu sgt mintk tlg kt aku dri segi brmcm2 r..tp aku x penah kesah bnde tuh sume..aku ikhlas tlg ko weii..t kdg2 ade gak aku mintk ko duet kan sbb klo aku mintk,aku tgh pokai ler tuh..hope ko x kesa k..pape pon,aku nk mintk maaf klo aku ade sketkn aty ko,kdg2 aku wat x layan ko,sembunyikkan brg2 ko & ko pon carik lah mcm owg gle hilang kesiumannye..haha!& part paling best skali ble aku jd 'pemujuk' ko ble ko x passed pape subjek tuh r..smpai merah2 mate ko nanges eakk??smpai ble2 aku akn engat bnde tuh r..

7: Ayie [rafael]
ayie pnye part nie mmg mcm2 aku nk taip r tp dipendekkn cite....ko tlg lah jgn naek motor lagi smpai ko ade lesen k..ini nasihat aku lah,terpulg pada ko nak dengar ke x kann..amboi,mandai2 lak aku nk nasihat owg~!ag 1,thanxz byk2 coz slame nie ko slalu tlg aku download lgu,lynkn kan aku pe sume & pape yg ko beri ape yg aku mintak,aku harap ko halalkan sume tuh eahh..& jgn serik nak tlg aku lg taw..>.<

8: Huda [kudakularigagahberani]
buat si pempuan paling tonjang dlm klas 4B nie,1 jer aku nak ckp kat ko..jgn lupe study mse cuti nie k..ko engat ag x mase ko decide nak pindah klas mse last2 minute tuh,aku berjaya patahkan hasrat ko tuh sebab aku xnak ko menyesal tak suda nanti..aku syg kt ko mcm kwn2 kte yg laen w'pon aku bru je seklas dgn ko thn nie,aku hepy sgt dpt knl ko dgn lbh dkt lg & ko mmg dasar otak mereng r~i like!!

9: Cecurl [aidil petir]
wat kwn aku yg rambot kerinting nie,tlg lah jgn mengharap pape lagi kat aku k..aku lebih suke kte brkwn dari ade pape hubungan..hope ko phm perasaan aku..& tlg lah sgt2,kali nie aku mintk sgt2 ko jgn lah perli memerli aku lg kat skola..hapuskan jelah gosip2 yg dah lapok tuh..concentrate kan aje pd studyan ko~ 

10: Panjunk [the galah a.k.a. MSN]
buat ehemm nie,well nothin to say lahh..k2,tlg serius blaja mulai thn depan,jgn asek dok bz kje aje cuti skola nie k..thanxz alot coz slame nie slalu tlg mcm2,pantang mintak tlg msti nk tlg pnye r..;)btw,thn dpn klo blh,amek lah lesen k..snang ckt nk g mne2..& the laz one,tlg berhenti tambah ketinggian tuh k..huhuk~




Ucapan kat atas nie Miera buat sebab Miera sebenarnya lagi suka berterus terang kat belOg,luahkan aje kat belOg nie dari cakap depan-depan..rasenye macam takde keyakinan diri pulak..
Eahh,bukanlah..masing-masing ada cara masing-masing nak luahkan perasaan k~

Bermulanya cuti skOla,bermula lah episOd hitam dalam hidup ku iaitu pegi tuisyen & training hOki tak habes-habes..huuuuaaaa!!!!!!!
Tak dapat lah nak enjOy puas-puas cuti nie..(+_+)
Pape pOn...
Miera bekalkan 1 gambar jer untuk santapan pembaca setia belOg Miera yang tak seberape nie..saje untuk mengisi ruang yang kOsOng..(^_^)
Miera sebenarnye memang tak suka amek gambar pakai baju skOla nie.Harap maklum..:)
Insyaallah cuti nie Miera akan usaha lagi untuk selalu menghupdate belOg yer??
Almaklumlah org malas menaip memang macam tuh..hehe
Setakat itu saja lah untuk entri kali nie..
Terima kaseh pada kengkawan ku yang sudi membaca entri kali nie..
Bye,salam..






Sekeping gambar diambil dengan penuh keikhlasan
Ia juga membawa seribu makna
M I E R A  E D O R A  M A R S H A L L

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...